Обязанности: Які обов’язки?
Допомагати клієнтам: вирішувати їх фінансові питання, надавати інформацію про продукти та послуги. Требования: Ти наш ідеальний кандидат, якщо:
в тебе приємний голос, ти грамотно розмовляєш українською та російською
маєш жагу до знань, легко пізнаєш нове
маєш свій комп’ютер, навушники і мікрофон
вимоги до ПК-ОС Windows, ЦП (процесор) — i3, ОЗУ (оперативна пам’ять) — 6 ГБ, швидкість інтернету не нижче 50 Мбит (НЕ моб. інтернет)
Досвід роботи — необов’язковий, ми навчимо усьому з нуля (навчання оплачує банк). Условия: Що ми пропонуємо:
Стабільну заробітну плату: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система. Виплачуємо тричі на місяць
Бонуси у подвійному тарифі за вечірню/нічну зміни
Графік: 2/2. Є можливість працювати з дому
Гарантоване карєрне зростання — усі менеджери CallCenter починали з позиції оператора
Комфортний офіс та кухню, обладнану всім необхідним
Веселі корпоративні івенти Дополнительно: Ви не впевнені, чи надсилати резюме? Думаєте, що на заваді буде зрілий вік або обмеження через стан здоров’я та фізичні можливості?
Не сумнівайтеся. ПриватБанк надає рівні можливості всім кандидатам і вітає у своїй команді різноманітність.
Ми переконані, що різноманітність та інклюзія допомагають досягати амбітних результатів у бізнесі й щодня створювати омріяне майбутнє для громадян. Усі кваліфіковані кандидати отримують рівні можливості під час відбору на вакантні посади незалежно від расової чи етнічної належності, статі, віку, сімейного стану та інвалідності.
Якщо ви маєте статус особи з інвалідністю, ми надамо вам додаткову допомогу й супровід упродовж процесу відбору.
Просимо звертатися для особистої консультації щодо вакансії, яка вас зацікавила. Банк докладає максимум зусиль для створення робочих місць відповідно до вимог певного статусу.
телефон/вайбер (в робочий час і дні):
+380675041286
|