Обязанности: Відповідь на запитання клієнтів через чат
Надання консультацій та рекомендацій щодо продуктів та послуг компанії
Вирішення проблем та розбір скарг клієнтів
Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення клієнтських питань Требования: Висока комунікабельність та гарні навички спілкування
Вміння працювати в команді та розуміння принципів клієнтського сервісу
Вміння працювати швидко та ефективно
Досвід роботи у сфері клієнтського сервісу буде перевагою.
Готові розглянути кандидатів без досвіду. Є навчання ) Условия: Гнучкий графік роботи 5/2( Вівторок - Субота ): з 11:00 до 21:00;
та нічні зміни : 21:00- 7:00
Можливість заробляти від власного обсягу роботи;
Планові підвищення зарплати та бонуси за досягнення цілей;
Дружню та професійну робочу атмосферу;
Можливість професійного зростання та розвитку. Дополнительно: Є офісний формат роботи та віддалений ( потрібен Ноут чи ПК)
|